باید درصد اشتباهات تیم در بازی مقابل صبا را به صفر برسانیم
نوشته شده توسط : swot

'علی اصغر مدیرروستا' جمعه شب دركنفرانس خبری قبل از بازی درجمع خبرنگاران اظهار كرد: دیگر وقت آن گذشته كه درمیدان اشتباه كنیم، چرا كه جای جبران اشتباهات نیست.

وی اضافه كرد: اگر بازیكنان در بازی فردا تاكتیك هایی را كه به آنها گفته شده در زمین پیاده كنند و با دقت به توپ ضربه بزنند، می توانیم عیدی خوبی به اهالی ورزش هدیه كنیم.

مدیرروستا بیان كرد: تمام امكانات برای موفقیت تیم شهرداری فراهم است و هیچ فشاری روی بازیكنان نه از سوی هیات مدیره و نه كادرفنی وجود ندارد و بازیكنان اگر بازی روان خود را در بازی های باقیمانده به نمایش بگذارند، قطع یقین در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی افزود: تا جایی كه می توانستم، داشته ها و دانسته هایم را به بازیكنان انتقال دادم و این آنها هستند كه باید با تلاش و تمركز بیشتر یك بازی خوب ارایه داده و سه امتیاز حساس را از آن خود و تیم كنند.

وی در خصوص تیم صبای قم و بازیكنان و كادر فنی این تیم، گفت: آشنایی خوبی از این تیم دارم و با آنالیز چند بازی این تیم و گوشزد كردن نقاط ضعف و قوت آن به بازیكنانم، امیدوارم كه اولین سه امتیاز خانگی را در بازی فردا كسب كنیم.

مدیرروستا افزود: تمامی بازیكنان بجز 'میرزاپور'، 'دراگان زاركوویچ' و 'عیسی پرتو' كه دچار مصدومیت و محرومیت هستند، برای انجام بازی فردا در آمادگی كامل هستند.

دیدار دو تیم شهرداری تبریز و صبای قم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت 16 روز شنبه /فردا/ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود.

عبدالله ویسی سرمربی تیم صبای قم به دلیل تاخیر پرواز تهران - تبریز نتوانست در كنفرانس خبری پیش از بازی حضور یابد.

7233/587





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: